Skylt av drivved

Förra veckan var jag och min man ute med båten och då hittade vi några fina drivvedsbitar. Jag har tänkt ett tag att jag vill ha en skylt in till trädgården och altanen, så att folk som kommer till oss går direkt in i trädgården till altanen på baksidan, i stället för att ringa på entrédörren och gå till altanen genom huset. Nu har jag då hittat en bra bit av drivved, som jag har gjort en skylt av. Hoppas att våra gäster förstår att de ska gå till höger. Om inte, så borde de i alla fall känna sig välkomna.

P1040654

Här är bitarna som jag tog hem från havet. Det var biten längst till höger som jag använde till skylten. De andra bitarna vet jag inte vad jag ska använda till, men de kommer säkert till användning någon gång.

P1040614

P1040645

Nu blommar min klematis fint. I våras trodde jag att den var död och jag var på väg att gräva upp den. Som tur var hittade jag lite liv i den och nu är den på gång igen.

P1040644

One thought on “Skylt av drivved

Kommentera

