Bland humlor och småfåglar

Sommaren håller sig kvar. Helt fantastiskt! Det har blivit en del tid i trädgården denna helg. Jag har rensat i rabatterna, klippt bort lite visset och planterat perenner som jag fyndat för halva priset.

P1040716 Oreganon blommar fint i örtlandet och uppskattas av humlorna.

P1040707

P1040684Fåglarna gillar mina fågelbad. Igår var det ett helt gäng som badade och hade det trevligt vid poolkanten. Jag fick med några på bild när jag fotade genom fönsterrutan.

P1040686

 

 

P1040696Lördagskvällen avslutades med kräftskiva.

Kommentera

