Adventsljus i vintermörkret.

Så vackert det är i alla fönster nu. Överallt lyser stjärnor och adventsljus – supermysigt.

P1070008

Har köpt en liten ljusslinga som går på batteri. Just nu har jag satt den i en ormhassel som jag ställt i en vas i fönstret. Jag tänkte även att den kunde bli fin på bordet bland granris eller mossa vid någon dukning. I och med att den går på batteri, så behövs ju inga långa sladdar.

P1070007Utanför fönstret lyser ett träd tack vare trädgårdsbelysningen.

P1070009Hur stor stjärna kan man ha? Jag köpte en ny och kan inte bestämma mig för om den är för stor. Lite maffigt är det i alla fall.

P1070011I köksfönstret passar det bra med en ljusstake.

Kommentera

