Ny TV-bänk

Vi har vår TV i ett hörn. Jag har letat efter en TV-bänk som passar in i hörnet, vilket jag inte har lyckats med. Jag vill dessutom gömma undan alla apparater och annat som ligger vid TV:n. Eftersom jag inte har hittat något som passar, så bad jag istället min händige pappa att bygga en bänk. Detta har han nu gjort och jag är supernöjd.

P1070020

Under TV:n finns en hylla och en låda. På lådans ovansida har pappa satt en glasskiva i frostat glas. Detta gör att man slipper se boxern, men att man ändå kan byta kanal med fjärrkontrollen.P1070019 

Tack pappa! Det blev kanonbra!

IMG_1199Mamma har gjort en godisskål  i luffarslöjd. Den fick jag idag på min namnsdag. Tack mamma! Den är jättefin.

2 thoughts on “Ny TV-bänk

Kommentera

