Fyndat till badrummet

En trevlig och inspirerande blom- och inredningsbutik i Varberg hade rea i förra veckan och då passade jag på att fynda lite fina saker till badrummet.

P1070389Jag köpte två fina värmeljusstakar i silver och i dessa har jag lagt tops och bomullspads.

P1070349Jag hittade en fin liten sprayflaska i glas och en liten flaska som passar perfekt till en kvist eller enstaka blomma. Jag plockade in en syrénkvist från trädgården, som hade små knoppar…

P1070393Efter några dagar hade kvisten slagit ut

P1070392Vårkänsla i badrummet.

P1070390 P1070351 P1070353

Kommentera

