Ett paket tulpaner

Till helgen vill man gärna piffa till hemmet med lite blommor och igår när jag åkte hem köpte jag ett paket tulpaner. Det bästa är ju om man kan njuta av blommorna på flera ställen i huset, så…

P1070587 …ett gäng satte jag i en stor cylinderform tillsammans med några kvistar forsythia från trädgården. Så här inför påsk tycker jag det är härligt med lite gult inslag, annars är jag inte så gul av mig.

P1070585

 

P1070589 En tulpan satte jag på hyllan på väggen tillsammans med en kvist ormhassel.

P1070588

 

P1070591Även köksbordet fick en liten blomma tillsammans med ormhassel.

 

Nu är jag ledig en vecka. Påsklov. Så fantastiskt skönt. Hoppas på fint trädgårdsväder, så att jag kan sätta igång med lite nya projekt. Håll koll på bloggen, så kommer det lite info om detta.

Ha en go helg!

Kram Malin

 

Kommentera

