Trädgårdsrundan i Skåne

Hektiska dagar, härliga dagar. Det är skolavslutningsvecka som innebär mycket på jobbet och det är dessutom studentuppvaktningar och två födelsedagar på det (min och min sons). Därmed har tiden inte riktigt räckt till för att uppdatera bloggen.

I söndags var vi på en fantastisk utflykt, nämligen trädgårdsrundan i nordvästra Skåne. Vi besökte några härliga trädgårdar, främst i Ängelholmstrakten och jag kom hem full av beundran och inspiration. Min man frågade mig vilken trädgård som var vackrast och vi kom fram till att det är helt omöjligt att svara på. Alla trädgårdar har sin egen charm och är snygga på olika sätt.

Här kommer några inspirerande bilder och länkar till några av trädgårdarna:

P1070948Solhem

 

P1070933 Lotties trädgårdP1070922 P1070919

 

P1070903

 

P1070878 P1070865 P1070874 P1070868

 

 

Nu har jag fått massor av nya idéer, vilket oroar min man en del, men även han var imponerad av dessa härliga trädgårdar.

Ha det fint!
Kram Malin

Kommentera

