En del av trädgården lite från ovan

Idag kikade jag ut genom fönstret på andra våning och kom på att jag kunde ta några kort ifrån denna vinkeln.DSC_0450Det börjar växa till sig i vår grusgård. Förra året planterade jag några gräs och en bambu här. Spaljén satte vi upp förra året och den målade jag svart i våras. På spaljén har jag satt upp en spegel och min tanke är att den ska ramas in av murgröna.

DSC_0453Dessa gräs är riktigt stora nu, så symaskinsbordet som står intill spaljén syns knappt. På bilden syns det dock inte hur höga de är. Jag funderar på att ställa symaskinsbordet någon annanstans, men vet inte vad jag i så fall ska ha här istället. Jag får fundera vidare på detta.

Ha det gott!
Kram Malin

 

Kommentera

