Flaskorna är klara

Nu har jag virkat klart mina flaskor och de pryder sin plats på hyllan i mitt arbetsrum.

P1080539

Tre flaskor blev det och de ger nu en liten färgklick på den vita väggen. Om du är sugen på att virka egna flaskor, så har jag skrivit ihop en liten beskrivning här: Beskrivning på virkade flaskor.

P1080544

Ni som följer min blogg vet att vi nyligen har målat om väggar och tak i mitt arbetsrum. Jag valde vita väggar just för att kunna ge färg med hjälp av detaljer i rummet. Det är betydligt enklare att byta ut detaljer i ett rum än att måla eller tapetsera om hela rummet när man tröttnar på någon färg.

P1080542Idag ska jag fortsätta att fixa iordning i mitt arbetsrum. Jag ska nu ge mig på bokhyllan och röja bort onödiga pärmar, papper och annat som jag av någon anledning har samlat på mig.

Ha en bra helg!
Kram Malin

Kommentera

